Nyt tilbud til alle Rulleglade børn - vi glæder os til opstart 30. april 2024.

Tirsdag fra kl. 15.30 til 17.00.
Vi mødes ved Karlebo Idrætsforening klubhus og vi står på parkeringspladsen.

Kom og ha’ det sjovt på rulleskøjter og bliv en Rullerod

I Karlebo rulleskøjteklub - Rullerødderne, får du gode venner mens du lære at stå på rulleskøjter.
Her lærer vi med og af hinanden. Derfor er der både plads til dem kan stå på rulleskøjter og dem der gerne vil lære det og dem lige midt i mellem.

Gratis prøvetime første gang, vi har udstyr som kan lånes.

Kom og ha’ det sjovt på rulleskøjter og bliv en Rullerod - børn ca. 8 til 12 år.

Tirsdag fra kl. 15.30 til 17.00.
Karlebo skole ved Kaspo Fritidshjem for enden af bakken
Pris 175 kr. - Betaling senest 12. august 2023

Instruktør: Zarah Juul Tlf: 20888039 Mail:zarahjuul@gmail.com

Sæsonstart: Tirsdag 15. august 2023. Sæsonen varer frem til 26. september 2023.

Gratis prøvetime første gang, vi har udstyr som kan lånes.

Kom og ha’ det sjovt på rulleskøjter og bliv en Rullerod

Gratis prøvetime første gang, vi har udstyr som kan lånes.

Vi mødes ved Karlebo Idrætsforening og vi står på parkeringspladsen udenfor.
Vi laver lege både med og uden rulleskøjter. Vi varmer op og vi lærer at køre, bremse og dreje på rulleskøjter. Når vi er sikre nok kører vi slalom og kaster bolde til hinanden. Det er leg og sjov og er alt sammen med til at gøre dig mere sikker med bedre balance på rulleskøjterne.

I klubben kan du både stå på inliner og på side by side. Dem med hjul på række og dem med hjul ved siden af hinanden.
Du må meget gerne tage dine egne rulleskøjter med, husk også beskyttelse og hjelm. Din cykelhjelm er helt fin.
Men har du ikke noget kan du låne det i klubben. Både rulleskøjter og beskyttelse.

DGI | | | Cvr-nr. 29856133