Kære Forældre

Program for sæson 2023 er klar, vi modtager tilmeldling til holdene.

Tilmelding og betaling via hjemmesiden.

Der er mulighed for at få prøvetimer inden betaling.
Kontakt gerne instruktøren.

Festaften for det aktive foreningsliv:

To af årets priser blev uddelt

Du deler gerne ud af din store erfaring og viden på området, og du er sammen med din datter - der også fungerer som medhjælper - altid varm og imødekommende, lød rosen til Betina Kristensen - her med borgmester Thomas Lykke Pedersen (S) og Betina Bové (R). Pressefoto
Mange har indstillet Den spanske forening - med hver deres begrundelse. Det er flot, lød den rosende omtale. Pressefoto
DU DELER GERNE UD AF DIN STORE ERFARING OG VIDEN PÅ OMRÅDET, OG DU ER SAMMEN MED DIN DATTER - DER OGSÅ FUNGERER SOM MEDHJÆLPER - ALTID VARM OG IMØDEKOMMENDE, LØD ROSEN TIL BETINA KRISTENSEN - HER MED BORGMESTER THOMAS LYKKE PEDERSEN (S) OG BETINA BOVÉ (R). PRESSEFOTO

Hæder Forleden blev to af årets priser uddelt til et stort arrangement i Humlebæk Idrætscenter, hvor foreningslivet kunne sende to repræsentanter fra hver forening.

Den spanske musik- og kulturforening fik årets foreningspris, og fritidsleder fra Karlebo Idrætsforening fik en særlig hæder.

Foreningsprisen gik til Den spanske musik- og kulturforening, hvor Bettina Bové, formand for Fritids- og Idrætsudvalget, i sin tale fremhævede særlige udpluk af de mange indstillinger.

- Jeg bliver altid så glad, når jeg deltager i den spanske forenings arrangementer. Alle er så positive og glade. Det er mangfoldigheden og det at kunne udveksle tanker og ideer rent kulturelt og med-menneskeligt, der gør hele forskellen.

- En anden siger det sådan: »Den spanske forening fungerer som et godt og fokuseret sted for danskere med spanske rødder, hvor kulturudveksling og viden om kulturer udbredes og dyrkes", sagde Bettina Bové.

Betina Kristensen fra Karlebo Idrætsforening fik prisen for sit engagement med at bringe idrætsforeningen og særligt børneholdene godt igennem Corona-restriktionerne.

- Det har været vigtigt for dig, at gymnastikken for de mindste kunnet fortsætte. Så du har fx i perioder stået for udendørs gymnastik på en kreativ måde, hvor både børn og voksne kunne røre sig. Din indsats har været til stor glæde for børn og forældre, og har bestemt også bidraget til, at et sårbart idrætsforenings-liv i en landsby som Karlebo, er blevet holdt i live, konstaterede Bettina Bové i sin tale til prismodtageren.

DGI | | | Cvr-nr. 29856133