Formand :Nils Rohde

Bestyrelsesmedlem : Christian Vieth

Bestyrelesemedlem : Frans Mortensen

Årsberetning 2016

Billardklubben har i 2016 haft status quo på medlemsantallet – 16 – og der er p.t. lukket for tilgang af nye medlemmer.

Der er afviklet et Klubmesterskab i april med Flemming Gerner som ny klubmester, og Flemming holdt formen vedlige og vandt også årets Juleturnering.

Vi deler lokale med skydeklubben Skjold af 1924, og vi har gennem en årrække været plaget af udefinerede lugtgener. Efter en række henvendelser til Frederiksborg kommune fik vi et møde i stand i september med det resultat, at kommunen iværksatte en renovering af gulvbelægningen, således at alle gamle gulvtæpper blev rykket af og betongulvet slebet og belagt med rengøringsvenlig linoleum.

Lugtgenerne er efterfølgende reduceret væsentligt, og seneste nyt er, at lokalerne bliver lagt ind under kommunal rengøring.

På generalforsamlingen den 17. januar 2017 blev Nils Rohde genvalgt som formand, Christian Vieth genvalgt som bestyrelsesmedlem og Frans Mortensen nyvalgt som bestyrelsesmedlem.

P:B:V

Nils Rohde

Billardafdelingen, Karlebo Idrætsforening

Billardklubben holdt generalforsamling tirsdag den 2. februar, hvor 14 af 16 medlemmer mødte op.

Formanden aflagde kort beretning, med omtale af såvel Klubmesterskab som Juleturnering, der begge havde stort deltagerantal. Årets højdepunkt har uden tvivl været, at der er lagt nyt klæde på billardbordet. Tak til KIF.

Christian Vieth var på valg som bestyrelsesmedlem og blev genvalgt.

Under eventuelt lagde festudvalget op til, at middag i forbindelse med Klubmesterskabet afholdes i Klublokalet.

PBV

Nils Rohde