Billardafdelingen januar 2024:

Bestyrelsesmedlem : Christian Vieth

Bestyrelesemedlem : Ib "Buller" Hansen

Sæsonen starter 1. oktober 2024

"Billardklubben" er yngste skud på stammen i KIF med officiel indtræden i 2014. Men historien går tilbage til 2005, da en række tidligere KIF’ere begyndte at spille billard i Klubhuset. Baggrunden var et ønske om at støtte foreningen som en slags "KIF’s Venner" gennem kontingent og indkøb i kiosken.

Så hver i tirsdag aften i perioden fra oktober til og med april mødtes 14 – 16 gamle KIF’ere/venner fra lokalområdet til både billard og historier fra de gode gamle dage.

I 2012 var der behov for en ændring i Klubhuset, og Billardklubben fik en aftale med Skjold af 1924 og flyttede billardbordet ned i "skydekælderen", men fortsatte som "KIF’s Venner".

Disse "ældre gentlemen" er nu en del af KIF, og mødes fortsat tirsdag aften i vinterhalvåret – og historierne er ikke blevet dårligere. Gennem årene er nogle er faldet fra, og "nye" gamle venner er kommet til.

Da lokalets størrelse er begrænset, er der p.t. ikke mulighed for optagelse af nye medlemmer.

DGI | | | Cvr-nr. 29856133